Правила повернення товару
1. Позиції, які підлягають поверненню, приймаються протягом 14-ти днів від дати замовлення.
- Позиція, яка повертається, повинна мати збережений товарний вигляд (без додаткових написів,
маркувань на упаковці).
2. Будь-яке повернення приймається тільки після узгодження з відділом повернень і з надрукованим бланком, в якому чітко має
бути вказана причина повернення і заповнені всі необхідні дані.
- Кількість повернень за один місяць не може перевищувати 5.
- Помилковий підбір, неправильний крос не є причиною для повернення.
3. Притензії щодо пошкодженого товару, бракованого товару, невідповідності отриманої запчастини замовленому артикулу
приймається протягом 3-х робочих днів від дати відправки товару від нас клієнтові. (дати отримання товару)
- Щодо позиції, які приїхали некомплектними в першу чергу узгоджувати з відділом повернень, буде розглядатися
можливість доукомплектування.
4. Деталі оригінальних фірм виробників поверненню не підлягають, за винятком випадків явного браку.
- Для того, щоб повернути оригінальну запчастину по причині невідповідності отриманого замовленому,
потрібно мати підтвердження правильності підбору (посилання з оригінального каталогу, фотографія в гуглі НЕ підходить!)
5. На запчастини дешевих фірм виробників (MAXGEAR,DACO,TOPRAN,тощо) гарантія не поширюється. Такі запчастини
на рекламацію не приймаються!
-на кліматичне обладнання (компресори, радіатори, патрубки) якщо у систему була закачана фарба - гарантії не підлягають.
- Акумулятори на рекламацію не приймаються, гарантії на акумулятори немає.
- Товар під реалізацію. Ми можемо допомогти реалізувати придбаний у нас товар з поміткою «Обміну і поверненню не підлягає!».
Для цього потрібно звернутись до вашого менеджера і узгодити деталі. При цьому клієнт не повинен мати заборгованості.
Увага!!! Повернення і рекламація по електро-обладнанню не приймаються.
- Бланк для повернення скачать
- Акт рекламації скачать
- Позиція, яка повертається, повинна мати збережений товарний вигляд (без додаткових написів,
маркувань на упаковці).
2. Будь-яке повернення приймається тільки після узгодження з відділом повернень і з надрукованим бланком, в якому чітко має
бути вказана причина повернення і заповнені всі необхідні дані.
- Кількість повернень за один місяць не може перевищувати 5.
- Помилковий підбір, неправильний крос не є причиною для повернення.
3. Притензії щодо пошкодженого товару, бракованого товару, невідповідності отриманої запчастини замовленому артикулу
приймається протягом 3-х робочих днів від дати відправки товару від нас клієнтові. (дати отримання товару)
- Щодо позиції, які приїхали некомплектними в першу чергу узгоджувати з відділом повернень, буде розглядатися
можливість доукомплектування.
4. Деталі оригінальних фірм виробників поверненню не підлягають, за винятком випадків явного браку.
- Для того, щоб повернути оригінальну запчастину по причині невідповідності отриманого замовленому,
потрібно мати підтвердження правильності підбору (посилання з оригінального каталогу, фотографія в гуглі НЕ підходить!)
5. На запчастини дешевих фірм виробників (MAXGEAR,DACO,TOPRAN,тощо) гарантія не поширюється. Такі запчастини
на рекламацію не приймаються!
-на кліматичне обладнання (компресори, радіатори, патрубки) якщо у систему була закачана фарба - гарантії не підлягають.
- Акумулятори на рекламацію не приймаються, гарантії на акумулятори немає.
- Товар під реалізацію. Ми можемо допомогти реалізувати придбаний у нас товар з поміткою «Обміну і поверненню не підлягає!».
Для цього потрібно звернутись до вашого менеджера і узгодити деталі. При цьому клієнт не повинен мати заборгованості.
Увага!!! Повернення і рекламація по електро-обладнанню не приймаються.
- Бланк для повернення скачать
- Акт рекламації скачать