Правила роботи

Графік роботи :

Понеділок - п'ятниця: на прийом і відвантаження (замовлення прийняті в суботу відправлятимуться у вівторок)
Субота- скорочений роб.день.

Неділя - вихідний.

1)      Співпрацюємо тільки із зареєстрованими замовниками.

2)      Співпраця відбувається на умовах:

Перший місяць:  100% попередня оплата – товар замовляється і відвантажується.

Від другого до шостого місяця:  50% попередня оплата – товар замовляється , 50% оплати  - товар відправляється.

Після 6 місяців успішної роботи надаються кредитні умови.

Контроль за станом рахунку відбувається за допомогою рейтингу клієнта.

Рейтинг 5 – замовник в добровільній попередній оплаті, відмінна фінансова дисципліна.

Рейтинг 4 – при цьому рейтингу є можливість робити замовлення, можна і потрібно оплачувати борг. При вчасній оплаті клієнт постійно знаходиться на рейтингу 4, а при постійному плюсовому балансі отримує рейтинг 5.

Рейтинг 3 – при цьому рейтингу є можливість робити замовлення, але замовник отримує попередження, що в наступний фінансовий день він буде заблокований . Потрібно оплатити заборгованість. Після 100% оплати боргу, клієнт автоматично піднімається на рейтинг 4.

Рейтинг 2- при цьому рейтингу можливість робити замовлення заблокована, терміново потрібно оплатити борг. Після 100% оплати боргу, клієнт автоматично піднімається на рейтинг 4.

Рейтинг 1 – замовник втратив довіру, або її ще не отримав. Клієнти з рейтингом 1 працюють по попередній оплаті.

 

Фінансовий день – понеділок і четвер. В ці дні потрібно повністю оплачувати заборгованість.


Відмова від замовлення можлива тільки коли замовлення має статус "новый". 

Відмова від замовлення по причині не повного виконання - неможлива (якщо не було інших домовленостей).Наприклад: замовляв 4 поршня, а прийшло 3. 

При замовленні товару за номером який є застарілий (відбулась заміна номера), відвантаження відбудеться по новому (актуальному) номеру і новій (актуальній)ціні.

В асортименті Direcr24 є велика кількість брендів, ціна на які відображається БЕЗ врахування застави за повернення старої запчастини.  При цьому Direct24 працює виключно з професіоналами бізнесу запчастин, тому відповідальність за замовлення такої запчастини лежить виключно на замовнику, а сама запчастина буде відвантажена по ціні з врахуванням заставної вартості. В перелік таких запчастин входять: генератори, стартери, компресори кондиціонерів, супорт, рульовий механізм, піввісь, приводний вал, форсунки і багато іншого. Для уточнення остаточної ціни і чи є застава звертайтесь до менеджерів.

3)     Термін зарахування Вашої оплати 1-2 банківських дня.  Гроші не зараховуються  на баланс замовнику, поки не зроблено повідомлення на сайті «Сообщить об оплате». Повідомлення потрібно робити виключно в робочий час.

4)     Терміни поставки несуть інформативний характер.

5)     У зв’язку із високою динамікою продаж ми не можемо  робити уточнення по наявності товару.

6)     Отримати товар можна:

Самовивіз.

Доставка нашим кур’єром.

Отримати в будь-якому місті України, куди роблять доставку транспортні компанії.

7)      Правила повернення товару:

Товар приймається тільки після заповнення бланку на повернення (скачати ) на протязі 14 днів  від дати створення заказу. 
Бланк обов'язково заповнюється в двох примірниках. Один відправляється на пошту [email protected], другий долучається до товару який повертається.

УВАГА ! ПОВЕРНЕННЯ БЕЗ БЛАНКУ І УЗГОДЖЕННЯ ПОВЕРТАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКУ!!!
УВАГА ! НАДАНІ КРОСИ НЕ ЗАВЖДИ Є ВІРНИМИ. ПЕРЕВІРЯЙТЕ ЇХ ПО КАТАЛОГАХ ВИРОБНИКА!!!

Товар з поміткою «Можливий обмін і повернення негабаритного товару!» - поверненню  ПІДЛЯГАЄ зі штрафними санкціями у розмірі 20% від вартості товару, тільки після УЗГОДЖЕННЯ з Вашим менеджером.

Товар з поміткою «Обміну і поверненню не підлягає!» - обміну і поверненню не підлягає, якщо не було інших домовленостей (в письмовому вигляді).

Товар під реалізацію. Ми можемо допомогти реалізувати придбаний у нас товар з поміткою «Обміну і поверненню не підлягає!». Для цього потрібно звернутись до вашого менеджера і узгодити деталі. При цьому клієнт не повинен мати заборгованості.

Загальна кількість позицій на повернення не повинно становити 3 шт. за місяць.

Повернення з вини замовника оплачує замовник.
Повернення по причині "не правильний крос" не приймається.
УЗГОДЖЕННЯ - це відповідь менеджера на лист з бланком повернення.

Увага!!! Повернення і рекламація по електро-обладнанню не приймаються.

 

Порушення правил призведе до відмови у поверненні товару.

АКТ РЕКЛАМАЦІЇ скачать

8)     Правила роботи з недостачами і пересортом:

 

По ФАКТУ отримання повідомити Вашого менеджера, за допомогою телефону, або JIVOSITE.